Kēgela vingrinājumi

Kēgela muskuļus dēvē arī par iegurņa pamatnes muskuļiem, tie ir muskuļi, kas balsta iekšējos orgānus, kas atrodas iegurnī. Sievietes ķermenī tie stiepjas no kaunuma kaula līdz astes kaulam, apkārt urīnizvadkanālam, vagīnai un anālajai atverei.

Ir būtiski atcerēties, ka Kēgela muskuļu vājums, par spīti izplatītam uzskatam, neattiecas tikai uz sievietēm. Arī vīriešiem ir jārūpējas par šīs muskuļu grupas uzturēšanu formā. Vīrieša ķermenī Kēgela muskuļi aptver kaunuma kaulu un prostatu.

Kad muskuļi ir labā tonusā un pietiekami saspringti, tie pareizi notur iekšējos orgānus. Kad šie muskuļi ir vāji un atslābuši, rodas problēmas.

Arnolds Kēgels, MD, amerikāņu ginekologs, bija pirmais, kas Eiropā atklāja iegurņa pamatnes muskuļu aktivitātes nozīmību. Viņš izveidoja vingrojumu kompleksu iegurņa pamatnes muskuļu trenēšanai. Jebkuram, neskatoties uz dzimumu vai vecumu, vajadzētu veikt šos vingrojumus.

Kāpēc cilvēkam jāvingrina Kēgela muskuļi?

Stipri Kēgela muskuļi padara spēcīgākas seksuālās izjūtas, kā arī ir vērā ņemama iespēja neļaut attīstīties tādām veselības problēmām kā urīna nesaturēšana vai noslīdējis urīnpūslis. Tas var atvieglot dzemdības un padarīt tās sievietei mazāk sāpīgas, veicināt ātrāku atlabšanu pēc dzemdībām, kā arī samazina iespēju ciest no urīnpūšļa noslīdējuma nākotnē.

Kā vingrot?

Izpildot Kēgela vingrojumus, nav jāsasprindzina vēdera muskuļi. Sākumā tas var būt grūti, tāpēc vispirms pārliecinieties, ka jūsu abdominālie muskuļi ir brīvi, turot plaukstu uz vēdera mazliet zem nabas. Ja jūtat, ka vēdera muskuļi ir saspringti, pārtrauciet vingrojumu, atbrīvojieties un mēģiniet vēlreiz.

Piezīme: Pamatideja Kēgela vingrojumiem ir vienāda gan vīriešiem, gan sievietēm.

Atrodiet savus Kēgela muskuļus

Sievietes
Kad apmeklējat tualeti, pamēģiniet uz brīdi aizturēt urīna plūsmu urinācijas laikā, tad ļaujiet tai plūst. Mēģiniet to darīt katru reizi, kad apmeklējat tualeti.
Vīrieši
Ir divi veidi, kā atrast jūsu Kēgela muskuļus – pamēģiniet kustināt peni, kad ir sasniegta pilnīga erekcija, vai mēģiniet aizturēt urīna plūsmu, kad apmeklējat tualeti.

SVARĪGA PIEZĪME: Nav ieteicams pārāk bieži izpildīt vingrinājumu urinācijas laikā. Pēc dažām nedēļām vingrināšanās tualetē, jūs varēsiet sasprindzināt savus Kēgela muskuļus arī bez urinācijas.

1. vingrinājums

Apgulieties uz muguras, salieciet kājas ceļgalos, pēdas uz grīdas, uzlieciet rokas muguras lejasdaļā. Mēģiniet spiest muguras lejasdaļu pret plaukstām, vienlaicīgi mēģinot pacelt gurnus no zemes, sasprindzinot muskuļus kā darījāt tualetē.

2. vingrinājums

Apgulieties uz muguras, salieciet kājas ceļgalos, pēdas uz grīdas, uzlieciet rokas mazliet zem muguras lejasdaļas. Viegli uzspiediet rokām ar muguras lejasdaļu, sasprindzinot vaginālos muskuļus (kā tualetē). Turiet muskuļus saspringtus, vienlaicīgi lēnām iztaisnojot vienu kāju, kustinot papēdi pa grīdu. Pacentieties nepalielināt spēku, ar kādu jūsu muguras lejasdaļa atspiežas pret rokām, un arī nemainiet savu Kēgela muskuļu saspringumu. Novietojiet kāju sākuma pozīcijā un atkārtojiet vingrinājumu ar otru kāju.

3. vingrinājums

Apgulieties uz vēdera, saliekot rokas kopā, lai atbalstītu pieri. Mēģiniet “saritināt” savu iegurni. Pareizi izpildot šo kustību, jūsu kājas, iegurnis, krūtis un rokas atrodas uz grīdas, tikai vēders atraujas no zemes. Slaida auguma cilvēkiem vajadzētu spēt pacelt vēderu no zemes.

Brīdī, kad “iepazīstat” savus Kēgela muskuļus un apgūstat, kā tos kontrolēt, jūs varat sasprindzināt un atbrīvot muskuļus jebkurā pozīcijā – stāvot, sēžot vai guļot. Jūs varēsiet to izdarīt dažādu ikdienas aktivitāšu laikā – tīrot zobus, braucot autobusā, strādājot utt.

Atcerieties! Jo regulārāk trenēsiet savus Kēgela muskuļus, jo ātrāk redzēsiet sava darba rezultātu, un jūsu ķermenis ātrāk no tā iegūs.

Ce site web utilise des cookies

Mēs izmantojam datus jeb sīkdatnes jūsu tīmekļa pārlūkprogrammā, lai personalizētu mūsu tīmekļa vietni un padarītu tās lietošanu ērtāku, un analizējam tīmekļa vietnes darbību, kas palīdz uzlabot mūsu mārketinga un pārdošanas darbības un rādīt personalizētas reklāmas, pamatojoties uz jūsu interesēm (tostarp jūsu darbības mūsu un arī citās tīmekļa vietnēs) un jūsu atrašanās vietu. Tālāk jūs varat mainīt pārlūkprogrammas iestatījumus, lai atteiktos no dažām vai visām sīkdatnēm.

1. Pakalpojuma sniedzējs automātiski ievāc tikai sīkdatnēs iekļauto informāciju.

2. Sīkdatņu faili (tā sauktās sīkdatnes) ir informācijas tehnoloģiju dati, galvenokārt teksta faili, kas tiek saglabāti pakalpojuma lietotāja gala ierīcē un ir paredzēti pakalpojuma lietošanai. Sīkdatnes parasti satur tās tīmekļa vietnes nosaukumu, no kuras tās nāk, uzglabāšanas laiku gala ierīcē un unikālu numuru.

3. Uzņēmums, kas ievieto sīkdatnes Pakalpojuma lietotāja gala ierīcē un iegūst tām piekļuvi, ir pakalpojuma sniedzējs “TZMO SA” ar juridisko adresi Żółkiewskiego 20/16 87-100 Toruń.

4. Sīkdatnes tiek izmantotas šādiem mērķiem:

a) pakalpojumu satura pielāgošanai lietotāja vēlmēm un tīmekļa vietņu izmantošanas uzlabošanai. Tieši šie faili ļauj atpazīt pakalpojuma lietotāja ierīci un atbilstoši parādīt tīmekļa vietni, pielāgojot to individuālām vajadzībām;

b) statistikas datu ievākšanai, kas palīdz izprast, kā pakalpojumu lietotāji izmanto konkrētas tīmekļa vietnes, dodot iespēju uzlabot šo tīmekļa vietņu struktūru un saturu;

5. Pakalpojuma sniegšanai tiek izmantotas divu veidu sīkdatnes: sesijas sīkdatnes un pastāvīgās sīkdatnes. Sesijas sīkdatnes ir īslaicīgi glabājami faili, kas tiek uzglabāti lietotāja gala ierīcē līdz izrakstīšanās brīdim, tīmekļa vietnes atstāšanai vai programmatūras (pārlūkprogrammas) izslēgšanai. Pastāvīgās sīkdatnes tiek glabātas lietotāja gala ierīcē sīkdatņu failu parametros norādīto laiku vai līdz brīdim, kad lietotājs tos dzēš.

6. Pakalpojuma sniegšanas brīdī tiek izmantotas šādas sīkdatnes:

Vārds Domēns Veids Ilgums
_fbp .seni.lv Advertisement 3 months
smvr .seni.lv Analytics 10 years
smuuid .seni.lv Analytics 10 years
_ga .seni.lv Analytics 2 years
_gid .seni.lv Analytics 1 day
_gat_gtag_UA_17582194_1 .seni.lv Analytics 1 minute
_gat_UA-17582194-1 .seni.lv Analytics 1 minute
_smvs .seni.lv Analytics 1 day
_hjFirstSeen .seni.lv Analytics 30 minutes
_hjIncludedInSessionSample .seni.lv Analytics 2 minutes
_hjAbsoluteSessionInProgress .seni.lv Analytics 30 minutes
smg salesmanago.pl Analytics 10 years
symfony .seni.lv Other 2 hours
_hjSessionUser_2724099 .seni.lv Analytics 1 year
_hjSession_2724099 .seni.lv Analytics 30 minutes
SERVERID app3.salesmanago.pl Performance session

7. Vairumā gadījumu tīmekļa vietņu pārlūkošanai izmantotās programmatūras (pārlūkprogrammas) noklusējuma iestatījumi ļauj saglabāt sīkdatnes lietotāja gala ierīcē. Pakalpojuma lietotājs jebkurā laikā var mainīt savus sīkdatņu iestatījumus. Šos iestatījumus ir iespējams īpaši mainīt, bloķējot automātisku sīkdatņu apstrādi tīmekļa pārlūkprogrammas iestatījumos vai pieprasot informēt par katru sīkdatņu ievietošanu pakalpojuma lietotāja ierīcē. Sīkāka informācija par sīkdatņu pārvaldības iespējām un metodēm ir pieejama programmatūras (pārlūkprogrammas) iestatījumos.

8. Pakalpojuma sniedzējs informē, ka sīkdatņu lietošanas ierobežošana var ietekmēt dažas no pakalpojuma tīmekļa vietnēs pieejamajām funkcijām. Avots: http://wszystkoociasteczkach.pl/"

Apstiprināt izvēlēto Pieņemt visu